حضور فعال تیم های راهداری در محور های مواصلاتی، 500 نیرو در خدمت زائران اربعین

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از فعالیت 500 نیروی راهداری استان در طرح خدمات رسانی اربعین حسینی در جاده های مواصلاتی همدان خبر داد.

حضور فعال تیم های راهداری در محور های مواصلاتی، 500 نیرو در خدمت زائران اربعین

به گزارش خبرنگار از ، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: 500 نیروی راهداری استان در طرح خدمات رسانی اربعین حسینی در سطح جاده های مواصلاتی همدان مستقر هستند.

او با اشاره به فعالیت مستمر نیروی های راهداری در جهت خدمت به زائران اربعین خاطرنشان کرد: 70 نیروی راهداری در پایانه شهید حاجی بابایی مریانج همدان مستقر هستند تا در صورت نیاز جهت خدمات رسانی وارد عمل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به اینکه از دیگر استان های کشور نیز نیرو های جهت خدمت رسانی در استان همدان آماده هستند، گفت: 60 نیرو از این تعداد مربوط به 6 استان دیگر هستند که به اتوبوس های حامل زائران حسینی خود خدمات رسانی می کنند.

پناهنده با بیان اینکه تمام توان راهداری استان همدان در جهت خدمت رسانی بهتر به زائران اربعیت واقع شده است، خاطرنشان کرد: 185 خودروی راهداری در راستا های مواصلاتی استان همدان آماده ارائه خدمت به مسافران اربعین هستند.

او در ادامه اضافه نمود: گروه های راهداری و نیرو های خدمت رسان تا زمان نیاز در سطح راستا های مواصلاتی حضوری فعال خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه گروه های راهداری به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کنند، گفت: تیم های راهداری مسقر در محور های مواصلاتی استان راستا تردد را بر عاشقان اباعبدالله (ع) هموار و امن می سازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور فعال تیم های راهداری در محور های مواصلاتی، 500 نیرو در خدمت زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال تیم های راهداری در محور های مواصلاتی، 500 نیرو در خدمت زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید