خبرنگاران جهش فراوری موتور محرکه برای حوزه صنعت و کشاورزی است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خرم آباد - خبرنگاران - استاد دانشگاه الیگودرز گفت:نامگذاری سال جهش فراوری از سوی رهبر معظم انقلاب موتور محرکی برای بخش کشاورزی و صنعت در ایران خواهد بود.

خبرنگاران جهش فراوری موتور محرکه برای حوزه صنعت و کشاورزی است

محمدرضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو اضافه نمود: انتخاب پیاپی شعارهای سال با موضوع مسائل مالی نشان می دهد اقتصاد موضوع حساس و مهمی در کشور است و این تکلیف را برای همگان ایجاد نموده که در راستای ایجاد تحول در مسائل مالی گام بردارند.

وی با اشاره به این موضوع که فضای کسب و کار در این کشور شرایط مناسبی ندارد ، یادآور شد: علاوه بر اینکه مدیران صنعتی به لحاظ آموزش باید مورد توجه قرار گیرند تا بهره وری افزایش یابد، بایستی ارتباط صنعت و دانشگاه برقرار گردد به طوریکه اگر شیوه تدریس کاربردی باشد می تواند مسائل بخش مالی را حل نماید.

وی توضیح داد: متاسفانه در پاره ای از موارد فرهنگ کار در جامعه مترادف با رفاه طلبی و پشت میز نشینی است که باید این مورد اصلاح گردد.

این استاد دانشگاه گفت: حمایت از فراوریات داخلی و آماده سازی بستر برای فراوریکنندگان می تواند گام اول برای تحقق شعار جهش فراوری باشد.

وی همچنین گفت:مسوولان آموزش عالی به یک جمع بندی درباره ایده پردازی درحوزه دانشگاه باید برسند چرا که این امر اولویت اول در برنامه ریزی تحقق شعار سال است.

2222

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جهش فراوری موتور محرکه برای حوزه صنعت و کشاورزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهش فراوری موتور محرکه برای حوزه صنعت و کشاورزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید