خبرنگاران شکست استقلال در نیمه نخست با اشتباه عجیب حسینی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان با اشتباه عجیب سیدحسین حسینی، متحمل شکست یک بر صفر شد.

خبرنگاران شکست استقلال در نیمه نخست با اشتباه عجیب حسینی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو؛ از ساعت 15 امروز (آدینه) در شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید بهنام محمدی پذیرای تیم صدرنشین استقلال است.

قضاوت بازی را پیغام حیدری با یاری های علیرضا ایلدرم و هیوا بهمنی برعهده دارد.

استقلال در این ملاقات شیخ دیاباته و محمدحسین مرادمند را در اختیار ندارد.همچنین سیدحسین حسینی که پس از هفته دوم نیمکت نشین شده بود در این ملاقات درون دروازه آبی ها نهاده شده است.

استقلال که در ملاقات قبلی خود مقابل سایپا شکست خورده بود برای حفظ صدر جدول احتیاج به رجحان داشت و بازی را تهاجمی شروع کرد.

تیم میزبان نیز که در بازی های خانگی به راحتی امتیاز از دست نمی دهد با دوندگی بالا سعی در تخریب بازی استقلال در میانه میدان داشت تا در ضد حملات به خواسته اش برسد.

در دقیقه 18 مهدی قایدی پیروز به گلزنی شد که یاری داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برد تا گل مردود گردد.

در دقیقه 25 فرهاد مجد دروازه بان میزبان با واکنشی تماشایی شوت سنگین آرش رضاوند را دفع کرد.

در دقیقه 32 کرنر ارسالی نیما انتظاری با اشتباه عجیب سیدحسین حسینی همراه شد و توپ درون دروازه نهاده شد تا نفت به گل نخست بازی برسد.

چهار دقیقه پس از آن ضربه مهدی قایدی به تیرک دروازه نفت برخورد کرد تا بدشانسی مانع رسیدن استقلال به گل گردد.

ترکیب نفت

فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، ارسلان مطهری و آرش رضاوند

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شکست استقلال در نیمه نخست با اشتباه عجیب حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست استقلال در نیمه نخست با اشتباه عجیب حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید