دستورالعمل جذب سرباز معلم ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به آموزش و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک معین به استان ها ابلاغ کرد.

دستورالعمل جذب سرباز معلم ابلاغ شد

بر این اساس ادارات کل استان های آموزش و پرورش می توانند با رعایت ضوابط مندرج در شیوه نامه و براساس سهمیه معین شده نسبت به جذب نیرو های سرباز معلم اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی با اولویت کارشناسی ارشد، نداشتن مهر غیبت در دفترچه آماده به خدمت و تاریخ اعزام در ماه های تیر، مرداد و شهریور، به کارگیری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از شرایط جذب مشمولین این طرح است.

همچنین براساس این دستورالعمل، به جهت رعایت عدالت در فرایند جذب سربازمعلم، فرم امتیاز بندی بر اساس مولفه های موثر و صلاحیت شغل معلمی با تایید کارگروه راهبردی توسعه مدیریت استان تهیه و توسط متقاضیان تکمیل گردد، شایسته سرباز معلمان بر حسب احتیاج از بین افراد ثبت نام شده با بالاترین امتیاز انتخاب شوند.

در این دستوراالعمل آمده است ادارات کل ضمن تامین بخشی از نیروی انسانی مورد احتیاج مدارس استثنایی از پذیرش رشته های مرتبط با پیراپزشکی (ارتوپد، فوریت های پزشکی و غیره) خودداری گردد.

از سوی دیگر براساس این ابلاغیه، جذب و بکارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس های درس و واحد های آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است، بنابراین از بکارگیری افراد مذکور در بخش اداری مدارس منطقه شهری و استان خودداری گردد.

منبع: فرارو

به "دستورالعمل جذب سرباز معلم ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل جذب سرباز معلم ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید