دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست (بازی موبایل هفته)

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مجموعه دیابلو (Diablo) یکی از برترین ساخته های شرکت بلیزارد (Blizzard) است. این عناوین در سبک نقش آفرینی بوده و بیش از 25 سال است که ساخته می شوند. اولین عنوان دیابلو در سال 1996 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد. از همان زمان زاویه خاص این بازی به همراه داستان زیبا و دنیای گسترده باعث شدند تا جایگاه خاصی در میان هواداران سبک نقش آفرینی داشته باشد.

دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست (بازی موبایل هفته)

برترین بازی مجموعه دیابلو شماره 2 است. این بازی باعث شد تا مجموعه دیابلو شناخته گردد و هواداران بسیار زیادی پیدا کند. از طرفی با داستان قوی جایگاه این مجموعه را در میان عناوین نقش آفرینی محکم کرد. برای سال های زیادی ما شاهد عناوین مختلف دیابلو بودیم. آخرین بازی عرضه شده از این مجموعه بازسازی شماره 2 است. همینطور اینکه دیابلو 4 نیز به زودی عرضه خواهد شد.

حال اگر از هواداران مجموعه دیابلو باشید قطعاً دوست خواهید داشت تا این بازی را همراه خود داشته باشید. بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای گوشی های موبایل ساخته شده و گیم پلی آن نیز به طور کامل با توجه به سیستم این دستگاه ها ساخته شده است. به طور کلی نیز این بازی با عناوین دیگر دیابلو کمی تفاوت دارد.

دیابلو ایمورتال؛ متفاوت ولی آشنا

بازی دیابلو ایمورتال در سبک آنلاین چند نفره گسترده و نقش آفرینی (MMORPG) است. داستان آن نیز بین اتفاقات دو بازی دیابلو 2 و 3 قرار گرفته است. گیم پلی بازی در عین تازه بودن حس آشنایی را به کاربران منتقل می نماید. به علت اینکه زاویه دوربین و انیمیشن ها مشابه چیزی هستند که شما در عناوین دیگر دیابلو مشاهده نموده اید. با اینحال به علت اینکه کنترل کردن کاراکترها به طور کامل روی گوشی موبایل با دستگاه های دیگر تفاوت دارد، شما تفاوت های زیادی در این زمینه مشاهده خواهید کرد.

مانند بسیاری از عناوین سبک آنلاین چند نفره گسترده این بازی نیز دارای چالش های مختلف است. دقت کنید که این بازی به طور دائم به اینترنت احتیاج دارد. شما می توانید به صورت گروهی یا تنهایی چالش های مختلف این بازی را انجام دهید. از طرفی اگر با یاری دوستان این بازی را تجربه کنید، بسیار لذت بخش خواهد بود. چالش های بازی شامل چندین غولآخر (Boss) مختلف تا سیاهچال های (Dungeons) فرق دارد.

شما با اتمام هر چالش اندازه زیادی امتیاز دریافت نموده و از آن می توانید برای ارتقاء کاراکتر خود بهره ببرید. از لحاظ مبارزات طبق چیزی که گفته شده، بازی بیشتر به دیابلو 3 شباهت دارد. به همین علت مبارزات سریع و روان هستند. کشتن دشمنان نیز چندان سخت نیست. با اینحال اگر تعداد آن ها زیاد گردد، قطعاً مبارزات چالش برانگیز خواهند شد.

یکی از نکات مهم دیابلو ایمورتال قابلیت شخصی سازی است. شما از همان ابتدا کاراکتر را خودتان ساخته و ظاهر آن را طبق سلیقه خود می سازید. به همین علت تنوع در این بازی بسیار زیاد است. همینطور اینکه در بازی موبایل دیابلو توانایی های مختلف هم وجود دارند. شما می توانید با توجه به سبک بازی خود، آن ها را انتخاب نموده و کاراکتر خود را ارتقاء دهید. به همین علت شخصی سازی نه تنها در ابتدا بلکه در ادامه بازی نیز وجود دارد. عناصر دیگر نقش آفرینی نیز در بازی مثل لباس و سلاح های مختلف نیز در این بازی وجود دارند.

اگر شما به مبارزه با افراد واقعی دیگر علاقه داشته باشید، این مورد نیز در بازی وجود دارد. حالت بازیکن علیه بازیکن نیز در دیابلو ایمورتال وجود داشته که به شما این قابلیت را خواهد داد تا با افراد دیگر مبارزه کنید. یکی از نکات مهم خرید درون برنامه ای است که در این بازی وجود دارد. به طور کلی بازی دیابلو ایمورتال رایگان است. با اینحال شما می توانید موارد مختلف مثل سلاح یا پوشش های مختلف را از فروشگاه بلیزارد بخرید. البته طبق چیزی که این شرکت گفته برای فرایند بازی این خریدها الزامی نیستند.

بازی دیابلو به طور کلی یک عنوان بسیار گسترده است. به همین علت حجم نسبتاً زیادی در میان عناوین موبایل دارد. از طرفی با توجه به این گستردگی احتیاجمند سخت افزار نسبتاً قوی است تا تجربه خوبی را به شما ارائه دهد. حال اگر شما شرایط این بازی را داشته و از هواداران دیابلو یا سبک نقش آفرینی هستید، اصلاً دیابلو ایمورتال را از دست ندهید.

نام لاتین بازی: Diablo Immortal

تهیه کننده: Blizzard Entertainment

سازنده: Netease Games، Blizzard

سال انتشار: 2022

پلتفرم ها: اندروید / آی اواس / کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست (بازی موبایل هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست (بازی موبایل هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید