رویترز، مالک آلپاین ایترنیتی حمله کشتی ها را تایید کرد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران: خبرگزاری رویترز در خبری از لندن نوشت: شرکت مالک یک نفتکش که با پرچم سنگاپور تردد می کرد روز پنجشنبه گفت کشتی های جنگی کوچکی که تصور می گردد متعلق به ایران بوده است، به این نفتکش در خلیج (فارس) شلیک کرد.

رویترز، مالک آلپاین ایترنیتی حمله کشتی ها را تایید کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های وبلاگ انجمن گفتگو، به نقل از خبرگزاری صداوسیما و به نقل از رویترز، این حادثه پس از آن رخ داد که نفتکش مذکور به دستور این کشتی های جنگی مبنی بر توقف در آب های بین المللی توجه نکرد.

شرکت ساوث مری تایم در بیانیه خود در این باره اظهار داشت نفتکش آلپاین ایترنیتی که با پرچم سنگاپور تردد می کرد، توسط چندین قایق کوچک که تصور می گردد ایرانی بودند، روز پنجشنبه زمانی که در آب های بین المللی نزدیک امارات عربی متحده بود هدف حمله نهاده شد. این نفتکش از بحرین به سمت فلوجه در حرکت بود.

در بیانیه ساوث مری تایم در این باره آمده است: در ساعت هشت به وقت گرینویچ، چندین کشتی به quotation mark آلپاین ایترنیتی quotation mark نزدیک شدند و اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و به وسیله تماس quotation mark وی اچ اف quotation mark از ناخدا خواستند نفتکش را متوقف کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ناخدا به این دستور توجه نکرد و از جهت خود دور شد و به سمت آب های امارات عربی متحده حرکت کرد. وی همزمان درخواست یاری کرد. در این شرایط و زمانی که به دستور آنها بی توجهی شد و نفتکش جهت خود را تغییر داد، مستقیما به آن شلیک شد.

شرکت مالک این نفتکش اضافه نمود شناور مذکور به سلامت به بندر جبل علی باز گشت، هیچ آسیب جدی به آن وارد نشد و هیچ یک از 23 خدمه نفتکش زخمی نشدند.

منبع: تسنیم

به "رویترز، مالک آلپاین ایترنیتی حمله کشتی ها را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز، مالک آلپاین ایترنیتی حمله کشتی ها را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید