ساداتی نژاد: اولویت سرمایه گذاری وزارت جهاد قطب های کشاورزی است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، وزیر جهاد کشاورزی گفت: شیلات از حوزه های اشتغال زا و پرسرمایه است و باید در استان گلستان به آن پرداخته گردد.

ساداتی نژاد: اولویت سرمایه گذاری وزارت جهاد قطب های کشاورزی است

به گزارش گروه مالی وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در نشست با مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نگاه وزارت جهاد کشاورزی به استان گلستان یک نگاه جامع و در بخش آبندان ها و آب و خاک ویژه خواهد بود.

وی، توضیح داد: اولویت و سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای سرمایه گذاری، قطب های کشاورزی است که غذای کشور را تامین می نمایند و استان گلستان یکی از این قطب ها است.

ساداتی نژاد با اشاره به این که کارخانجات صنایع تبدیلی مورد احتیاج استان گلستان ظرف یک هفته باید آنالیز تا برای سرمایه گذاری تصمیم گیری گردد، اظهار داشت: در بحث اطفاء حریق و ریزگرد ها اقدامات لازم به وسیله سازمان جنگل ها انجام می گردد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: صندوق بیمه کشاورزی به وسیله رئیس جمهور ملزم به پرداخت خسارات کشاورزان شده و یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت خسارات در نظر گرفته شده است.

ساداتی نژاد با بیان این که شیلات از حوزه های اشتغال زا و پرسرمایه است و باید در استان گلستان به آن پرداخته گردد، تاکید نمود: به این منظور شرکت شهرک های کشاورزی به استان گلستان اعزام خواهد شد تا ظرفیت های این استان را آنالیز کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساداتی نژاد: اولویت سرمایه گذاری وزارت جهاد قطب های کشاورزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساداتی نژاد: اولویت سرمایه گذاری وزارت جهاد قطب های کشاورزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید