سندرز: هیچکس به اندازه ترامپ به دموکراسی آمریکا ضربه نزد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سناتور برنی سندرز که از مخالفان سرسخت رئیس جمهوری آمریکاست، گفت تقلای کنونی دونالد ترامپ برای عدم پذیرش شکست در واقع تلاشی برای ضربه زدن به ریاست جمهوری بایدن است.

سندرز: هیچکس به اندازه ترامپ به دموکراسی آمریکا ضربه نزد

برنی سندرز، از سناتورهای مستقل آمریکایی در پیامی توییتری نوشت: هیچ چهره ای در تاریخ به اندازه دونالد ترامپ به دموکراسی آمریکایی لطمه نزده است. جنبش محل تولد او برای مشروعیت زدایی از ریاست جمهوری اوباما تقلا کرد. امتناع اکنون او از پذیرش شکست هم کوششی برای تضعیف ریاست جمهوری بایدن است. خداحافظ ترامپ.

این سناتور اهل ورمونت همچنین در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان از ترامپ خواست تا شجاع باشد، شکست مقابل بایدن را بپذیرد و برای خروج از کاخ سفید آماده گردد. او گفت که میزان حمایت مردمی از ترامپ هر روز سقوط می نماید.

سندرز به ناتوانی ترامپ در پذیرش واقعیت و اذعان مقابل بایدن اشاره نمود، آن هم در شرایطی که ایالت پشت ایالت، درخواست های حقوقی ترامپ درباره انتخابات را ناکام می گذارند.

خبرنگار سی ان ان همچنین این سوال را مطرح نمود که او تا چه حد نگران کوشش ترامپ برای ماندن در قدرت بعد از 20 ژانویه است و اینکه عدم پیشرفت در دوره انتقالی چه تهدیدی را متوجه این کشور می نماید؟

سندرز گفت: اصلا نگران کوشش ترامپ برای ماندن در کاخ سفید بعد از روز سوگند نیستم.

او اضافه نمود: همانطور که ایالت به ایالت پیروزی های بایدن تایید می گردد، به اعتقاد من، حمایت مردمی به هر شکل و صورتی، از این رئیس جمهوری در حال کاهش است. این ایده که او هنوز هم به حامیانش می گوید که تنها دلیل شکستش در انتخابات تنها می تواند تقلب باشد، یک رسوایی مطلق است؛ این کاری غیر آمریکایی است. فقط از خدا می خواهم که او آنقدر نجابت داشته باشد تا شجاعت به خرج بدهد و بگوید که خب می دانید چیست؟ ما سخت جنگیدیم، اما در انتخابات شکست خوردیم. برای جو بایدن آرزوی موفقیت می کنم. من عاشق آمریکا هستم.

این سناتور آمریکایی اضافه نمود: ترامپ این امتیاز را خواهد داشت که بیش از هر شخص دیگری در تاریخ این کشور در حال تضعیف دموکراسی آمریکایی باشد.

علاوه بر این، سندرز گفت که اگر بایدن پستی را ظرف هفته های آینده در کابینه آینده خودش به او پیشنهاد دهد، آن را مورد آنالیز قرار خواهد داد. او گفت: من با دولت بایدن گفت وگو خواهم کرد. در هر جایگاهی، چه به عنوان سناتور یا به عنوان عضو کابینه، هر آنچه در توان داشته باشم برای حفاظت از خانواده های شاغل در این کشور انجام می دهم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "سندرز: هیچکس به اندازه ترامپ به دموکراسی آمریکا ضربه نزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: هیچکس به اندازه ترامپ به دموکراسی آمریکا ضربه نزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید