شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه سبز بغداد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بعضی منابع خبری عراق از انفجار شدید در منطقه امنیتی سبز خبر داده اند که هنوز کسی به درستی علت وقوع و خسارت ناشی از آن را نمی داند.

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه سبز بغداد

نیروهای امنیتی عراق اکنون به طور گسترده در ضلع جنوبی منطقه امنیتی سبز مستقر شده اند و خیابان منتهی به این منطقه را بستند.

این در حالی است که کانال خبری صابرین نیوز نزدیک به گروه های نوظهور مقاومت در عراق گفته است که گزارش اولیه از انفجار یک بمب در جاده حدفاصل بین منطقه امنیتی سبز و فرودگاه بغداد که معمولا خودروهای دیپلماتیک آمریکا از آنجا عبور می نمایند حکایت دارد.

این منبع خبری افزوده است که نیروهای آمریکایی در منطقه امنیتی سبز نیز اقدام به بستن سفارتخانه آمریکا کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای پلیس عراق با همکاری بخش سگ های پلیسی معروف به کی 9 در حال جست و جو در منطقه هستند و همزمان بعضی از بالگردهای آمریکایی در منطقه به پرواز درآمدند.

سفارت آمریکا بامداد سه شنبه نیز در معرض حمله چند موشک کاتیوشا نهاده شد که سامانه پدافند هوایی مستقر در سفارت خانه آنها را هدف گیری و منهدم کرد.

سفارتخانه آمریکا به دلیل اصرار واشنگتن به ادامه حضور نظامیانش در عراق در ماه های اخیر در معرض حملات مکرر کاتیوشا نهاده شده است.

شماری از گروهای نوظهور مقاومت در طول ماه های گذشته در عراق اعلام موجودیت نموده اند که آخرین این گروه ها بر خورد نام سرایا المنتقم (گردان های انتقام) نهاده است و دو روز قبل (23 شهریور) گفت که در هفته جاری دست به حملات علیه نظامیان و مواضع آمریکایی می زند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه سبز بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه سبز بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید