غریب آبادی: سفر گروسی ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: سفر مدیر کل آژانس انرژی اتمی ارتباطی با مکانیسم ماشه ندارد.

غریب آبادی: سفر گروسی ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ انجمن گفتگو، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با توجه به سفر پیش روی مدیرکل آژانس به تهران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همانگونه که قبلا اعلام شد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس، فردا به ایران سفر می نماید و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با مقامات کشورمان ملاقات و مصاحبه خواهد نمود.اعتماد ایران به آژانس در ماه های اخیر صدمه دیده است.

غریب آبادی اضافه کرد: لازم است که سفر مدیرکل به ایران، موجب اعتمادسازی گردد. این سفر، ارتباطی با مکانیسم به اصطلاح ماشه ندارد و خواست آمریکا هم نیست و در چارچوب دعوت طرف ایرانی صورت می پذیرد.

سفیر ایران تاکید نمود: اجازه نخواهیم داد دیگران روابط آژانس و ایران را بویژه در شرایط حساس فعلی مدیریت نمایند. مهم است این اطمینان در تهران داده گردد که آژانس بر مبنای سه اصل بی طرفی، استقلال و حرفه ای گری حرکت خواهد نمود و در مسائل پادمانی نیز فراتر از اصول استاندارد و ارزیابی ها و داده های مستقل خود عمل نخواهد نمود. تنها در این صورت است که سوءتفاهمات می تواند برطرف شده و همکاری ها تداوم یابد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "غریب آبادی: سفر گروسی ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غریب آبادی: سفر گروسی ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید