قاسمی:مبلغ قرارداد های ما بسیار ناچیز است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در مورد مسائل مختلف توضیحاتی را اعلام کرد.

قاسمی:مبلغ قرارداد های ما بسیار ناچیز است

الناز قاسمی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با وبلاگ انجمن گفتگو، درباره نشستی که به همراه سایر ملی پوشان هندبال با معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید گفت:همواره مسئولین ما را دعوت می نمایند و قول هایی می دهند، اما در خاتمه، عملی نمی گردد. امیدوارم با پیگیری های مسئولاین، مسائلمان حل گردد و تا هندبال بانوان رشد زیادی کند.

او در خصوص بازی های آسیایی هندبال که قرار است سال آینده برگزار گردد، توضیح داد: هندبال بین رشته های توپی، اولین رشته ای بود که به مسابقات جهانی رفت. وقتی بازیکنان به اینگونه مسابقات می فرایند، سطحشان بهتر می گردد و توانایی های آن بیشتر خواهد شد. امیدوارم برای بازی های آسیایی، رشته هندبال انتخاب گردد تا بتوانیم افتخار آفرینی کنیم. باید بتوانیم اردو و بازی های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم تا پیشرفت کنیم.

قاسمی درباره دریافتی اش از فدراسیون گفت: حامی های اقتصادی در رشته هندبال، زیاد حضور ندارند. حامی های اقتصادی هم برای هندبال بانوان جذب نمی شوند. قرارداد های ما، بسیار پایین است و امیدوارم با این جلساتی که با مسئولین ورزش داریم، بتوانیم مسائل را حل کنیم. ما هم باید مخارج زندگیمان را تامین کنیم، چون کوشش زیادی برای کارمان می کنیم. در خواستم این است که ورزشکاران، بیمه داشته باشند تا اگر ورزش را کنار گذاشتیم، بتوانیم زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید

  • واکنش رئیس فدراسیون جهانی هندبال به اولین حضور زنان ایران در مسابقات جهانی

وبلاگ انجمن گفتگو ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قاسمی:مبلغ قرارداد های ما بسیار ناچیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی:مبلغ قرارداد های ما بسیار ناچیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید