قول شجاع پیش از سفر به فینال: گل نمی خوریم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تیمی که برای قهرمانی می جنگد، نباید هیچ چیز برایش مهم باشد. برف، باران، آب و هوا، ساعت بازی و هیچ چیز دیگر مهم نیست و ما بازی خودمان را انجام می دهیم.

قول شجاع پیش از سفر به فینال: گل نمی خوریم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو ، یکی از پرسپولیسی هایی که در بازی شنبه با شاگردان علی دایی درگیر شد، شجاع خلیل زاده بود که حالا میلی به صحبت کردن درباره آن اتفاقات ندارد: نمی خواهم زیاد در مورد اتفاقات آن بازی صحبت کنم اما این اتفاقات طبیعی است و بازیکنان ما هم اصلاً و حتی یک درصد مقصر نبودند. سابقه بازیکنان حریف هم که درباره بازیکنان ما صحبت نموده اند، تعیین است. نمی خواهم راجع به حاشیه ها صحبت کنم چون تمرکزم فقط روی بازی فینال است که حساس ترین و مهم ترین بازی ماست. امیدوارم در ژاپن نتیجه خوبی بگیریم و در بازی برگشت هم بتوانیم در تهران با حمایت طرفداران مان به قهرمانی برسیم.

مدافع پرسپولیس به این ادعای بازیکنان سایپا هم که گفته اند بازیکنی بی ادب تر از شجاع خلیل زاده ندیده اند، این طور پاسخ داده : آنها به احتمال زیاد با خودشان و خانواده خودشان بوده اند. اینجا همه بازیکنان مرا می شناسند و می دانند تا کسی کاری با من نداشته باشد، من حتی آزارم به مورچه هم نمی رسد. از هر کدام از بازیکنان می خواهید بپرسید که شاید من شوخ طبع ترین بازیکن تیم هستم اما کاری هم با کسی ندارم. خودشان درست صحبت نمایند تا حرف درست بشنوند. کسی که بی احترامی کند، بی احترامی می بیند.

جالب اما رفتار خبرنگاری بود که از شجاع خلیل زاده پرسید آیا خط و خطوطی که روی صورتش وجود دارد به درگیری های بعد از بازی با سایپا ربط دارد و او در پاسخ گفت: نه، اینها مربوط به بازی است و کسی نمی تواند چنین کاری کند. مدیرعامل و مربی سایپا و خیلی های دیگر مصاحبه نموده اند که من نمی خواهم جواب شان را بدهم اما این را می گویم که تا از چیزی خبر ندارید، درباره اش اظهارنظر نکنید. بالاخره خدا بالای سر ماست و می داند چه اتفاقی اتفاق افتاده. من هم بعداً در مورد این موضوع صحبت می کنم.

با همین چند جمله، شجاع پرونده ی بازی با سایپا را می بندد و می رود سراغ فینال لیگ قهرمانان: همه آماده یک بازی حساس و تاریخ ساز هستیم. این یکی از حساس ترین بازی های تاریخ باشگاه پرسپولیس است که امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل طرفداران را شاد کنیم.

ساعت بازی رفت در ژاپن (9:30 صبح به وقت تهران) طوری است که با ساعت بدن بازیکنان پرسپولیس همخوانی ندارد اما خلیل زاده این را هم موضوع مهمی نمی داند: تیمی که برای قهرمانی می جنگد، نباید هیچ چیز برایش مهم باشد. برف، باران، آب و هوا، ساعت بازی و هیچ چیز دیگر مهم نیست و ما بازی خودمان را انجام می دهیم.

او حتی پرواز سخت و طولانی به ژاپن و توقف چند روزه پیش از آن در دبی را هم مانعی برای موفقیت پرسپولیس در فینال نمی داند: یک مسیر سخت و طولانی را از ابتدای لیگ قهرمانان طی نموده ایم و نگران این مسائل نیستیم. امیدوارم بتوانیم از این مرحله هم که بسیار سخت و حساس است، به خوبی عبور کنیم. پرسش بعدی از این مدافع، شناخت پرسپولیسی ها از تیم کاشیما آنتلرز است که شجاع این طور پاسخش ا داده: هنوز این تیم را بررسی ننموده ایم و فکر می کنم جلسه فنی و بررسی این تیم در دبی برگزار گردد. ما فقط به دنبال این هستیم که یک نتیجه آبرومندانه، خوب و در حد پرسپولیس بگیریم تا در بازی برگشت قهرمان شویم.

حالا پرسش این است که آسب دیدگی نوراللهی و حتی خود شجاع و دیگر بازیکنانی که با مصدومیت برای پرسپولیس بازی نموده اند، در فینال دردسرساز نمی گردد که پاسخ شجاع خلیل زاده منفی است: درباره احمد نوراللهی پزشکان تیم باید نظر بدهند. البته کلا من نمی دانم چند بازیکن مصدوم داریم اما هستند بازیکنانی که با مصدومیت بازی می نمایند. امیدوارم خدا این نیم فصل را به خیر بگذارند تا همه به سلامتی این روزها را پشت سر بگذاریم.

جالب ترین سوال را خبرنگاری از شجاع پرسید که دنبال قول او برای گلزنی بود و در ادامه پرسید که آیا این مدافع شادی خاصی برای گلزنی احتمالی اش در فینال در نظر گرفته یا نه. و اما بخوانید پاسخ شجاع خلیل زاده را که می گفت: نه، من قول گلزنی نمی دهم اما قول می دهم که گل نخوریم. امیدوارم شرایطش هم پیش بیاید، خدا یاری مان کند، طرفداران یاری مان نمایند و همه مردم دعا نمایند تا بتوانیم پس از سال ها که هیچ ایرانی قهرمان نشده، به مقام قهرمانی برسیم.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی

به "قول شجاع پیش از سفر به فینال: گل نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول شجاع پیش از سفر به فینال: گل نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید