محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با شروع مرحله دوم مسافرت نوروزی حجم ورودی مسافران به استان بوشهر در محورهای مواصلاتی استان بوشهر افزایش یافت بگونه ای که محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است.

محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است

سرهنگ جابر پاپری در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو در بوشهر با بیان اینکه مرحله دوم سفرها از شنبه هفته جاری به استان بوشهر شروع شده گفت: محورهای استان بوشهر دارای ترافیک روان است ولی محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه جاده های استان بوشهر از ایمنی لازم برخوردار است توضیح داد: جاده های استان بوشهر ضمن اینکه از دوربین هوشمند کنترل سرعت و تخلف برخوردار هستند به دوربین های نظارتی و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه مجهز است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ماموران پلیس راه استان بوشهر با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می نمایند گفت: پلیس راه استان بوشهر با قاطعیت و بدون اغماض با رانندگان متخلف در عین تکریم به آنان برخورد می نماید.

پاپری از افزایش واژگونی خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبرداد و اعلام کرد: واژگونی خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سبب خواب آلودگی و خستگی رانندگان افزایش یافته است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی برای جلوگیری از هر گونه حادثه اضافه کرد: سرعت قاتل مرموزی است که شکار خود را از بین رانندگان عجول و کم حوصله انتخاب می نماید.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز اعلام کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ در محورهای دو طرفه و حرکات مارپیچ در محورها تخلف محسوب می گردد و با رانندگان متخلف در عین تکریم برخورد قاطع می گردد.

پاپری با تاکید بر استراحت پس از 2 ساعت رانندگی گفت: رانندگان پس از 2 ساعت رانندگی مستمر حتما 15 تا 20 دقیقه در جایی امن استراحت نمایند تا سبب خواب آلودگی و واژگونی خودرو نگردد.

وی با بیان اینکه مقصد بسیاری از گردشگران استان بوشهر است گفت: با توجه به اینکه بیشتر مسافران از اقصی نقاط کشور به استان بوشهر مسافرت و راه طولانی طی می نمایند ضروری است در هر 2 ساعت رانندگی استراحت 15 تا 20 دقیقه در دستور برنامه خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: بیشتر واژگونی خودروها در 30 کیلومتری نرسیده به مقصد اتفاق می افتد که توصیه می گردد رانندگان استراحت و دقت کافی داشته باشند.

منبع: تسنیم

به "محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای مواصلاتی کنارتخته به دالکی و دیلم به گناوه دارای ترافیک نیمه سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید