مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری رفع می گردد؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/هرمزگان مجتبی غلامزاده بازیکن خوشنام و خوش اخلاق هرمزگانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه دارد این روزها پس از عمل جراحی با مسائل عدیده روبرو است.

مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری رفع می گردد؟

مجتبی غلامزاده که مدتی در بستر بیماری به سر می برد و پس از طی کردن روزهای سخت و عمل برداشت تومور مغزی، این روزها با مسائل پیچیده ای روبرو است که زندگی را برای وی و خانواده اش سخت نموده است.

غلامزاده در گفت و گو با وبلاگ انجمن گفتگو، با بیان اینکه شرایط سختی ظرف دو سال گذشته سپری کردم و زندگی را برای خود و خانواده ام سخت نموده است، توضیح داد: با مسائل فراوان هزینه عمل را مهیا کردیم و توانستم عمل جراحی را موفقیت آمیز سپری کنم.

وی با اشاره به اینکه اما پس از عمل جراحی متأسفانه به علت بعضی سهل انگاری ها با بسته شدن حسابم روبرو شدم که این امر سبب شده بیش از پنج ماه ریالی از حسابم نتوانم برداشت کنم و به واقع شرایط سخت و سخت است، گفت: در سال 94 بود که با روی کار آمدن آقایان ایرانشاهی و نامورجاه به پیشنهادشان بنده عضوی از کادرفنی تیم نوجوانان آلومینیوم هرمزگان شدم.

غلامزاده با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ برتر کشور به پیشنهاد سرمربی تیم در پی خرید امتیاز نماینده استان یزد بودیم، اسم کرد: با توجه به مسائل حساب بانکی باشگاه آلومینیوم به اصرار دوستان در باشگاه و سرمربی تیم با چک شخصی مبلغ 35 میلیون تومان جهت خرید امتیاز تیم نماینده استان یزد واگذار کردم که تا به امروز این چک در باشگاه یزد موجود و همین موضوع و عدم پرداخت 35 میلیون به وسیله باشگاه در آن تا به امروز سبب شد حساب هایم بسته گردد.

وی با اشاره به اینکه بنده چوب سادگی و اعتماد خود را خوردم و اکنون دوستانی که اصرار به این کار داشتند نه تلفن جواب می دهند و نه اقدامی برای رهایی از این مسائل می نمایند، اضافه نمود: امیدوارم که این مشکل برطرف و بنده که دیگر توان کار بدنی همانند گذشته را ندارم بتوانم بخشی از مسائلم را برطرف کنم.

در همین خصوص رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در گفت و گو با وبلاگ انجمن گفتگو، اضافه نمود: طی تماسی که با مدیر مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان داشتم، وی پرداخت 35 میلیون تومان به باشگاه یزدی را پذیرفت.

احمد مرادی با اشاره به اینکه قرار شد این مجتمع جهت برطرف مسائل مجتبی غلامزاده که از کارکنان باسابقه آلومینیوم المهدی است، نماینده ای را به یزد اعزام و این موضوع را برطرف و رجوع کند، گفت: امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف و بتوانیم بار دیگر شاهد بازگشت این بازیکن ارزنده فوتبال هرمزگان پس از بهبودی کامل به مستطیل سبز باشیم.

وی در سرانجام گفت: شایسته نیست ورزشکاران شایسته هرمزگان را اینچنین رها کنیم و برای حل مسائلشان اقدامی انجام ندهیم و بنده و مجمع نمایندگان هرمزگان برای بهبود این مسائل به طور حتم کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری رفع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری رفع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید