نساجی برابر فولاد بازگشت رویایی داشت، فولاد وقت کشی کرد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، محمود فکری دوشنبه شب پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش نساجی مازندران برابر فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته بیست وسوم در نشست خبری گفت: از همه بازیکنانم تشکر می کنم و درود تک تک این بازیکنان، از زمانی که به تیم نساجی آمدم هم ازنظر فنی وهم از شرافت قابل اتکا وبا شخصیت بودند.

نساجی برابر فولاد بازگشت رویایی داشت، فولاد وقت کشی کرد

وی اضافه کرد: جایگاهی که قبلاً نساجی در جدول رده بندی مسابقات داشت، نه درشان بازیکنان نساجی بوده و نه بازیکنان این تیم، خوشبختانه فرصتی پیش آمد که دربازی های اخیر به خوبی قدر خودشان را دانستند وخودشان را به خوبی نشان دادند.

سرمربی تیم ملی بازیکنان نساجی را ببیند

فکری ادامه داد، امیدوارم فرایند رو به رشدی که با بازیکنان تیم نساجی درچند بازی گذشته از زمان ورودم به این تیم شروع کردیم، تا خاتمه بازی ها ادامه بدهیم.

وی از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای بازی تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان به ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر آمده بود، درخواست کرد که آقای اسکوچیچ نظر و نگاه مثبت تر نسبت به تیم های شهرستانی به خصوص بازیکنان تیم نساجی که با انگیزه دربازی های اخیر ظاهر شدند و درخشش های خوبی داشتند، آنها را ببیند و به تیم ملی دعوت کند.

بازیکنان نساجی آرامش داشتند ونتیجه بازی را تغییر دادند

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت، نساجی در این بازی برگشت خوبی داشت و بازیکنانم واقعاً با تمام وجودشان تلاش کردند.

فکری ادامه داد، از بازیکنانم آرامشی که خواسته بودم حفظ کنند، حتی بعد از دریافت گل به خوبی حفظ کردند و خوشحالم که توانستند به خوبی با تسلط برشرایط موجود بر بازی، جبران کنند وفشار زیادی به تیم حریف نیز وارد کردند.

وی اضافه کرد: همین فشاری که در سایه آرامش بازیکنان ما به دست آمد باعث شد تا ضریب اشتباهات فردی بازیکنان تیم فولاد خوزستان بیشتر شود و به همین علت اخطار و اخراج بازیکنان این تیم را به همراه داشت.

وی ادامه داد، که بعد از اخراج بازیکن تیم فولاد، بلافاصله تغییر تاکتیک دادیم و با اضافه کردن نفرات هجومی وهدایت تیم به زمین تیم فولاد توانستیم موقعیت سازی درزمین حریف ایجاد و خوشبختانه بچه ها از موقعیت ها به خوبی استفاده کردند وپیروزی بسیار شیرینی را کسب کردیم.

جای هواداران نساجی خالی بود

سرمربی تیم نساجی با اشاره به اینکه دراین بازی واقعاً جای هواداران واقعاً وفوتبال دوست این تیم درورزشگاه خالی بود، گفت: البته این پیروزی را تقدیم به تک تک هواداران تیم نساجی می کنیم وجای آنها واقعاً در ورزشگاه وجشن دریافت پس از بازی درکنار بازیکنان خالی بود.

فکری ابرازامیدواری کرد، که بازیکنان تیم نساجی دربازی های آینده نیز با همین سبک وانگیزه های بالا ادامه دهند.

نمی دانم چرا به بازیکنان فولاد دستور دادند وقت کشی کنند

سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به پرسشی درخصوص داوری مسابقه تیمش برابر تیم فولاد خوزستان گفت، تیم داوری دراین مسابقه خیلی خوب وعالی قضاوت کرد، هرچند تیم حریف با وجود آنکه ابتدا یک بر صفر وپس از آن 2 برصفر از تیم نساجی پیش بود، اقدام به اتلاف وقت می کردند و این کار بازیکنان تیم فولاد جای سوال والبته تأسف داشت.

فکری اضافه کرد: وقت کشی در فوتبال ایران حداقل امری منسوخ شده هست و واقعاً نمی دانم که چرا بازیکنان فولاد که از تیم نساجی جلو بودند، دست به این اقدام غیراخلاقی می زدند.

وی اضافه کرد، تیمی مثل فولاد خوزستان که از تیم های خوب فوتبال ما هست واز بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد، نمی دانم چرا به آنها دستور داده می شود که در با وجود پیش بودن نتیجه وقت کشی کنند.

فدراسیون فوتبال به حق وحقوق داوران رسیدگی کند

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه اضافه کرد: جای خسته نباشید به تیم داوری دارد، آنها به خوبی دراین بازی قضاوت کردند و امیدوارم که فدراسیون فوتبال قدر این داوران جوان و سرمایه های کشور را بداند ودربحث حق وحقوق این داوران بهتر عمل کند.

فکری گفت: امیدواریم که درسال های پیش رو تعداد داوران ما درسطح آسیا ونیز مسابقات جهانی شاهد حضور وقضاوت بیشتری از داوران ایرانی باشیم.

فاصله کم بازی ها به تیم نساجی فشار می آورد

سرمربی تیم نساجی مازندران درخاتمه با بیان اینکه به علت شرایط خاص کرونایی زمان انجام بازی ها کمتر این شرایط باعث فشاربیشتر ونیز آسیب دیدگی بازیکنان درجریان بازی ها می شود، گفت: البته از مدیریت باشگاه نساجی تشکر می کنم که با پشتیبانی خوبی که انجام می دهند، کمک بسیار خوبی به بازیکنان وهمچنین کادرفنی شده وبا اختصاص پروازهای ویژه ریکاوری بازیکنان هم سریع تر انجام می شود.

فکری گفت، البته فاصله کم بازی ها، همچنان فشار را روی بازیکنان دارد و باید هرچه سریع تر برای بازی مهم هفته آینده برابر پرسپولیس درقائمشهر آماده شویم.

تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب دیداری معوقه از هفته بیست وسوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دوشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان بود ودرخاتمه میهمان مدعی خود را با نتیجه 3 بر 2 با شکست بدرقه کرد.

نساجی مازندران با کسب هفتمین پیروزی این فصل خود، جمع امتیازی خود را به 32 رساند ودر رده نهم جدول باقی ماند. تیم فولاد خوزستان نیز با این باخت و از دست دادن سه امتیاز دیدار حساس با 42 امتیاز جایگاه ششمی خود را در رقابت های فوتبال لیگ برتر حفظ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نساجی برابر فولاد بازگشت رویایی داشت، فولاد وقت کشی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی برابر فولاد بازگشت رویایی داشت، فولاد وقت کشی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید