پسر فردین معصومی کولاک کرد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، فردین معصومی که چند سالی است کشتی را کنار گذاشته و همیشه به خاطر نداشتن مدال در المپیک حسرت می خورد، حالا پسری را تحویل جامعه کشتی داده که پا جای او گذاشته و میخواهد در سنگین وزن آرزوهایی که پدرش داشته را محقق کند.

پسر فردین معصومی کولاک کرد

امیررضا معصومی که سال گذشته قصد داشت با تیم بیمه رازی با راهنمایی پدرش در لیگ برتر حاضر گردد، اما به علت سن و سال پایین این اجازه را پیدا نکرد، با انتخاب شدن به اسم ملی پوش نوجوانان کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات دنیای، حسابی درخشید.

پسر فردین معصومی که در وزن 110 کیلوگرم کشتی می گرفت، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کساوری کامینسکی از لهستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور بعدی هم اقتدار خود را ادامه داد و با نتیجه 10 بر صفر آینازار بازاربایف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی ملاقات نیمه نهایی شد. معصومی برای رسیدن به فینال با نتیجه 5 بر 1 از سد ایلیا ژیبالوف از روسیه گذشت و به یک قدمی مدال طلا رسید.

این پسر قدرتمند و چغر فردین، در ملاقات فینال که سه شنبه شب در بوداپست مجارستان برگزار گردید، با شکست 10 بر صفر جیمز مولن از آمریکا نه تنها به مدال طلای دنیا دست یافت؛ بلکه تمام نگاهها را به خود خیره کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "پسر فردین معصومی کولاک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر فردین معصومی کولاک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید