ژست بهاره افشاری

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران:بهاره افشاری یلدای سال جاری را شاد با دوستان خود گذراند .

ژست بهاره افشاری

بهاره افشاری زادهٔ 14 تیر 1363 بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (1384) به معروفیت رسید و سپس ایفای نقش بهاره افشاری در سریال فاصله ها (1389) موجب معروفیت بیشترش شد. بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت. بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد. او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود به وسیله مجله چلچراغ لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت .

با رفت و آمد چهره های هنری به مزون ، پایش به عرصه هنر باز شد. اولین بار در سال 81 زمانی که 18 ساله بود نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنری اش باشد .

این یلدا برام با همه یلداهای دیگه متفاوته

امشب با خانواده دومم که بالغ بر یک سال باهم زندگی کردیم روی صحنه در کنار شمایی که امشب ما رو به دیدن میشینید جشن میگیریم.

دلگرم

منبع: رکنا

به "ژست بهاره افشاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست بهاره افشاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید