نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سرمربی سابق آبی و اناری ها می گوید: نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم که آیا بازگشت او به بارسلونا به سود این تیم خواهد بود یا نه.

نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم

در حالی که حدس های متعددی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می شود، پپ گواردیولا می گوید مطمئن نیست که این اتفاق به سود بارسلونا تمام خواهد شد یا نه.

نیمار 28 ساله دو سال پیش در اوج بارسلونا را برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی ترک کرد اما او خیلی زود از تصمیمش پشیمان شده و قصد بازگشت دارد. با این حال بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن که برای خرید او 222 میلیون یورو پرداخت، به این آسانی حاضر به فروش بازیکن برزیلی خود شود. گواردیولا هم محتاطانه درباره عاقلانه بودن بازگرداندن نیمار به بارسلونا صحبت می کند.

سرمربی منچسترسیتی در خصوص این موضوع به روزنامه آرا کاتالونیا گفت: نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم که آیا بازگشت او به بارسلونا به سود این تیم خواهد بود یا نه. این موضوع درست مانند بازگشت خود من به بارسلوناست. من الان همان کسی نیستم که قبلاً در بارسلونا کار می کرد، پس نمی دانم که آیا نیمار هم همان نیماری است که قبلاً در بارسلونا بازی می کرد یا نه؛ با این حال او بازیکن بزرگی است و هیچکس در این باره شک ندارد.

گواردیولا با اشاره به اتفاقاتی که در چند فصل اخیر برای بارسلونا رخ داده و ناکامی 4 ساله این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، افزود: به نظر من بارسلونا بازیکنان خوبی دارد. این تیم همیشه بازیکنان خوبی داشته است. من اخیراً گفتم که من در دوران مربیگری ام دو رقیب داشته ام که از سایرین سرسخت تر بوده اند. یکی از آنها لیورپول فصل گذشته بود و دیگری بارسلونای لوئیس انریکه. لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار سختی است. نقش عملکرد دفاعی در رقابت های اروپایی بسیار مهم است به همین دلیل من زمانی که در بارسلونا بودم، به لیونل مسی می گفتم که از میانه میدان حمله کند. من نمی خواستم که او وارد جنگ فرسایشی شود و اینگونه می توانست استعدادش را در 20 متر پایانی زمین به نمایش بگذارد. در بازی فصل گذشته بارسلونا مقابل لیورپول در ورزشگاه نوکمپ اما لئو مانند یک اسب می دوید. اگر بارسلونا لیورپول را شکست داده بود و به فینال می رسید، قهرمان می شد.

منبع: ایران ورزشی

به "نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید