700پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، جمشید تقی زاده صبح دوشنبه در مراسم افتتاح زورخانه امیرالمومنین علی (ع) شهر مجن در شمال شهرستان شاهرود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بابیان اینکه وزارت ورزش و جوانان طرح های خوبی را در سطح کشور در دست اجرا دارد، بیان نمود: تاکنون این وزارت خانه توانسته 550 پروژه ورزشی را افتتاح کند.

700پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می گردد

وی بابیان اینکه زورخانه امیرالمومنین علی (ع) شهر مجن پانصد و پنجاهمین پروژه ورزشی سطح کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان بود، اضافه نمود: تا انتها سال تعداد پروژه های افتتاح شده در سطح کشور به 700 مورد می رسد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه های در دست اقدام از سوی این وزارت خانه پیگیری برای جذب 27 صدم درصد ردیف اعتباری پتروشیمی و نفت برای ورزش همگانی است که در صورت به نتیجه رسیدن می تواند اعتبارات خوبی را برای ورزش کشور مهیا سازد.

تقی زاده در دیگر بخش سخنان خود به پروژه زورخانه امیرالمومنین علی (ع) مجن اشاره نمود و گفت: ظرف 45 روز و طی مذاکراتی که صورت گرفت، دیوار کشی و تکمیل نواقص این مجموعه شامل سرویس بهداشتی به نتیجه خواهد رسید تا شاهد استفاده بهینه مردم منطقه از این زیرساخت ورزشی و فرهنگی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "700پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید