اردوی تیم های ملی ووشوی جوانان برای مسابقات آسیایی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، فدراسیون ووشوی ایران میزبان اردوهای تیم های ملی جوانان در دو بخش دختران و پسران (تالو و ساندا) را معرفی کرد.

اردوی تیم های ملی ووشوی جوانان برای مسابقات آسیایی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم ملی ووشوی جوانان ایران، رقابت های قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. این مسابقات طی روزهای 25 مرداد تا 2 شهریور ماه به میزبانی برونئی برگزار می گردد که از این جهت ووشوکاران ایران در استان های هرمزگان و اصفهان اردوهای خود را پیشگیری خواهند کرد.

بر این اساس مرحله سوم اردوهای آماده سازی جوانان ووشوی کشورمان در هر 2 بخش دختران و پسران از فردا (چهارشنبه) شروع می گردد. پسران ووشوکار در هر دو بخش ساندا و تالو، تمرینات را در استان هرمزگان و شهر بندرعباس پیگیری می نمایند.

راهنمایی سانداکاران ایران را امیر اوجاقی به عنوان سرمربی، کیوان شیرآقایی و عباس شیبک به عنوان مربی برعهده دارند. همچنین در تالوی پسران نیز فرشاد عربی به عنوان سرمربی و علیرضا بهرمن به عنوان مربی، راهنمایی ووشوکاران ایران را بر عهده دارند.

اما مرحله سوم اردوی دختران نیز به میزبانی اصفهان انجام خواهد شد که خدیجه زینال زاده به عنوان سرمربی راهنمایی ساندا کاران و محبوبه کریمی به عنوان سرمربی راهنمایی دختران تالو کار ایران را بر عهده دارند.

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، پس از برگزاری مبارزات انتخابی ووشوکاران جوان ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران، نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اردوی تیم های ملی ووشوی جوانان برای مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم های ملی ووشوی جوانان برای مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید