تبدیل ماشین بازی گلف به خودروی خورشیدی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، آگوستو برادلی که در کارگاه کوچک خود در ماراکایبو، مرکز استان زولیا ونزوئلا کار می کرد، با توجه به کمبود شدید بنزین و قطع مکرر برق، یک ماشین گلف را به یک خودروی خورشیدی تبدیل کرد.

تبدیل ماشین بازی گلف به خودروی خورشیدی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بردلی می خواست رستورانش از پیامد های همه گیری کووید-19 جان سالم به در ببرد و نیروهایش بیکار نشوند. او توانست ماشین گلف را اصلاح کند، و با استفاده از انرژی خورشیدی کسب و کار خود را رونق بخشید.

برادلی می گوید: این خودرو ها تصادفی ساخته نشدند، بلکه به علت احتیاج به ادامه کار من که بیش از دو یا سه دهه پیش آغاز شد، با خودم گفتم کار هایی که از دهه ها قبل آغاز شده نباید متوقف گردد.

برای راه اندازی این پروژه، برادلی گفت که خودرویی با موتور الکتریکی در نظر گرفته شد، بنابراین به یک ماشین گلف متوسل شد، موتور آن سازگار شد و پنل های خورشیدی نصب شد، بعلاوه موتور از نظر ظرفیت شارژ و سرعت بهبود یافت که می تواند به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و بعلاوه توانایی حمل 100 کیلوگرم بار برسد.

برادلی می گوید که او اکنون در پی بودجه دولتی برای فراوری انبوه خودرو های خورشیدی است.

بعلاوه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، یکی از این خودرو ها را آزمایش کرد.

قیمت این خودرو بین 5 هزار تا حدود 8 هزار دلار است. بردلی شرح می دهد که خودروی او در نسخه جدیدش مقرون به صرفه است و تعمیر و نگهداری آن ساده است و می گوید: کوچک است و ممکن است شکننده به نظر برسد، اما منجر به مرگ راننده آن نمی گردد.

منبع: فرارو

به "تبدیل ماشین بازی گلف به خودروی خورشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل ماشین بازی گلف به خودروی خورشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید