تجربه مس به تیم ما چربید، احتیاج به تجربه و تمرکز ذهنی داریم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان معتقد است تنها تفاوت تیمش در مقابل تیم قدرتمند و هماهنگ مس سونگون تجربه این تیم است که برای 4 مرتبه قهرمانی لیگ برتر را به نام خود نموده است.

تجربه مس به تیم ما چربید، احتیاج به تجربه و تمرکز ذهنی داریم

احمد باغبانباشی امروز (یکشنبه-18 مهرماه) پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل مس سونگون در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در جمع وبلاگ انجمن گفتگو اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ امروز هر دو تیم بازی جانداری و زیبایی را به نماش گذاشتند، سپاهان تیم جوان تر میدان بود و مس از تجربه ای که نسبت به ما داشت استفاده کرد و به نتیجه رسید، همواره می گوییم تیمی که گل نزند گل می خورد.

وی اضافه نمود: موقعیت های خوب گلزنی داشتیم که بازیکنان ما از این فرصت استفاده نکردند و در ادامه همان توپ در برگشت وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان ادامه داد: آنچه موجب فزونی مس در برابر سپاهان شد تجربه بود، در روزی که ما از موقعیت های خود برای گلزنی استفاده نکردیم بازیکنان باتجربه مس با گردش خوب و راحت توپ در میدان به گل رسیدند.

باغبانباشی توضیح داد: درست است که به نتیجه مطلوب نرسیدیم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، بازیکنان ما تجربه آنچنانی ندارند و امیدوارم در ادامه لیگ و هفته های پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

وی تاکید نمود: فراموش نکنیم مس سونگون 4 قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و تجربه بالاتری دارد، از بازیکنانم انتظار دارم این فرایند رو به رشد را زودتر طی نمایند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و از قافله مدعیان دور نمانیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان در مورد تعطیلی لیگ و شرایط آمادگی تیمش بعد از این تعطیلات طولانی مدت، گفت: از این فرصت به خوبی استفاده کردیم و تیم ما نسبت به ابتدای فصل تغییرات زیادی داشته است، امروز بازی سنگینی مقابل تیم بزرگ و خوب مس سونگون داشتیم که توانست با فزونی به اهداف خود در زمین دست پیدا کند، تیم ما به هیچ عنوان از نظر بدنی مسئله ای نداشت و همه مشاهده کردند که تا آخرین لحظه به حریف قدر خود فشار آوردیم.

باغبانباشی اضافه نمود: ما دوران بدنسازی خوبی را سپری کردیم و از نظر بدنی و فنی تیم آماده است، اما باید از نظر ذهنی هم روی کار خود تمرکز کنیم و تجربه خود را برای چنین بازی های سنگینی افزایش دهیم. امروز تجربه خوبی برای ما بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ از این تجربه امروز استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجربه مس به تیم ما چربید، احتیاج به تجربه و تمرکز ذهنی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه مس به تیم ما چربید، احتیاج به تجربه و تمرکز ذهنی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید