سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، شرکت اجایلنت برای یاری به صنعت دارو، دستگاهی به بازار عرضه نموده که به فراوری دارو های حاوی نانوذرات یاری شایانی می نماید.

سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ انجمن گفتگو، شرکت اجایلنت تکنولوژیز (Agilent Technologies) برای برطرف احتیاج صنعت دارو به سیستم های سازگار و نیمه اتوماتیک فرمولاسیون دارو های نانوذرات، دستگاه جدید خود موسوم به NanoDis را معرفی نموده است.

این سیستم جدید NanoDis گردش کاری اختصاصی را در اختیار فراورینمایندگان قرار می دهد که به صورت اتوماتیک بوده و قابل کنترل است. این سیستم ابزار و نرم افزار شرکت اجایلنت را با هم ترکیب نموده و به مشتریان یاری می کند تا بتوانند ملزومات 21 CFR Part 11 و سایر الزامات مقرراتی را در حوزه دارو اعمال نمایند.

NanoDis System، به شیمی دانان فعال در بخش تحقیق و توسعه فرمولاسیون دارو یاری می کند تا فرمول های جدید را سریع تر فراوری کند، همچنین این فناوری به تیم های فراوریی یاری می کند تا محصولات دارویی جدید را که برای فروش تجاری آماده هستند به صورت اتوماتیک و سازگار تحویل دهند و این دارو ها در حین فرآیند فراوری از تکرارپذیری برخوردار بوده و کیفیت و محصولات در خروجی های مختلف خط فراوری یکسان باشد.

مایکل فرانک، معاون بخش بازاریابی دنیای جداسازی فاز مایع اجایلنت می گوید: معرفی سیستم NanoDis توسط اجایلنت از این حیث مهم است که اولین رهیافت آزمایش نانوذرات است که اجازه می دهد روش های تست به راحتی از R&D به QC منتقل شوند. این فناوری از دانشمندان در جلسات مربوط به احتیاج های داروسازی ایالات متحده (USP) پشتیبانی می کند.

وی می افزاید: سیستم NanoDis می تواند به طور دنیای پیاده سازی گردد؛ بنابراین، این فناوری به ما این تضمین را می دهد که آزمایشگاه مشتریان ما در هر نقطه از دنیا بتوانند نتایج یکسانی را ارائه دهند.

اگرچه در حال حاضر بسیاری از دارو های نجات دهنده که با استفاده از نانوذرات توسعه پیدا می نمایند برای رهایش دارو به نانوذرات احتیاج دارند، اما از منظر انحلال، کار با نانوذرات پیچیده است.

این نوع دارو ها به بهبود مراقبت از بیمار یاری نموده و همچنین به ارتقاء نتایج درمانی به ویژه در بیماران سرطانی و قلب یاری شایانی می کند، چرا که این نوع فرمولاسیون نانوذره ای باعث کاهش عوارض جانبی دارو شده و حلالیت بهتر دارو و فراهمی زیستی دارو را بهبود می دهند.

آزمایش روی نانوذرات یک احتیاج نظارتی مهم برای فرآیند توسعه، فراوری و تضمین کیفیت در شرکت های دارویی است که شرکت اجایلنت به این احتیاج پاسخ داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید