فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را تبریک گفت

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده نیروی انتظامی در پیامی از زحمات بی شائبه کادر درمان که این روز ها از آن ها به عنوان مدافعان سلامت یاد می گردد، تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ انجمن گفتگو، متن پیغام سردار حسین اشتری به این توضیح است:

هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به کوشش های بی شائبه و ارزنده بخش سلامت کشور که این روز ها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و زحمات بی دریغ، از آن ها به عنوان مدافعان سلامت یاد می گردد.

امروز کوشش های شبانه روزی، دلسوزانه و بی منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی، در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تداعی جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

امید است با شعار جهانی ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر و با وجود تمامی امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین همدلی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم ان شاءالله.

اینجانب ضمن ارج نهادن به کوشش های بی دریغ خادمان بخش سلامت کشور، صبر، استقامت و سربلندی و توفیقات روزافزون را برای کلیه کادر درمان از خداوند متعال در ظل عنایات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز مدظله العالی خواستارم؛ برادران و خواهران شما در نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت همچنان همگام، همراه و پشتیبان جامعه پزشکی و پرستاران خواهند بود و در جهت سلامتی، سربلندی و عزت مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید