هکر اپل در جستجوی شغل در این شرکت

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، یک هکر استرالیایی پس از انجام حمله هکری به شرکت اپل، امیدوار است این شرکت وی را به عنوان یکی از کارمندانش به خدمت بگیرد.

هکر اپل در جستجوی شغل در این شرکت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از یاهونیوز، در شرایطی که معمولا افراد با تحصیلات و طرح تقاضای کار در شرکت های مختلف، شغلی را به دست می آورند یک جوان استرالیایی برای این کار روش دیگری را انتخاب نموده است.

وی که به علت حمله هکری به اپل گناهکار دانسته شده، اذعان نموده که هدفش از این کار یافتن کاری در این شرکت بوده است و شنیده بوده که اپل یک فرد اروپایی را به شیوه مشابهی استخدام نموده است و تصور نموده که اگر کار مشابهی انجام دهد توسط اپل استخدام می گردد.

این جوان استرالیایی که در 13 سالگی فعالیت های هکری خود را شروع نموده بعد از گذشت نه ماه حبس به قید ضمانت شروع شده است. اپل در خصوص علاقه به استخدام این فرد اظهار نظری ننموده و تنها بر این نکته تاکید نموده که به طور جدی از شبکه های این شرکت حفاظت می نماید.

البته بعید به نظر می رسد اپل به استخدام چنین فردی علاقه داشته باشد، زیرا با این کار دیگر افراد را نیز به فعالیت های مشابه ترغیب می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هکر اپل در جستجوی شغل در این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکر اپل در جستجوی شغل در این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید