پاختاکور &ndash پرسپولیس: آخرین فرصت

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، پیروزی احتمالی تیم برانکو در تاشکند می تواند پیروزی های آسیایی او در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در قامت سرمربیگری پرسپولیس را به عدد 6 برساند.

پاختاکور &ndash پرسپولیس: آخرین فرصت

پاختاکور - پرسپولیس: آخرین فرصت

دوشنبه 15،2،98، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 آسیا، ساعت 17:30، استادیوم اختصاصی پاختاکور

داور: کریستوفر جیمز بث (استرالیا)

یاری ها: آنتوان اسکتنین، اشلی بیجام (استرالیا)

بهترین تعریف از این بازی را از زبان برانکو شنیدیم وقتی می گفت این سخت ترین بازی ماست. سخت ترین برای پرسپولیس و برای پاختاکور. دلیلش هم واضح است. دو تیم با تنها یک امتیاز اختلاف، در رده های سوم و چهارم جدول گروه چهار قرار گرفته اند و صعودشان به شرط پیروزی است.

هر تیمی ببرد، هم در جدول صعود می نماید و هم به حضور در یک هشتم امیدوار می گردد. این همان انگیزه ای است که می تواند از حذف زودهنگام نایب قهرمان آسیا جلوگیری کند و پرسپولیسِ برانکو را در لیگ قهرمانان نگه دارد. هنوز البته هیچ اتفاق بدی رخ نداده و همچنان فرصت برای جبران هست اما پرسپولیسی ها باید بدانند که الان سرنوشت صعود را خودشان در دست گرفته اند و حتی با یک اشتباه، شانس صعود را از دست خواهند داد چرا که پاختاکور هم مثل آنها چیزی برای از دست دادن ندارد و تنها راه صعودش، پیروزی است.

قرمزها در حالی برای این بازی سرنوشت ساز خود راهی تاشکند شده اند که صعودشان به مرحله یک هشتم در گرو پیروزی است. اگر پرسپولیس در این بازی بتواند حریف ازبک خود را شکست دهد، چهارمین پیروزی اش برابر حریفی از ازبکستان را جشن می گیرد وگرنه باید با لیگ قهرمانان خداحافظی کند.

این یازدهمین بازی پرسپولیس مقابل تیم های ازبکستانی است که می تواند ششمین پیروزی برانکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم باشد. از 10 جدال قبلی پرسپولیس مقابل ازبک ها، 3 پیروزی در کارنامه این تیم به ثبت رسیده و 4 تساوی و 3 شکست هم برایش رقم خورده است.

این در شرایطی است که پیروزی احتمالی تیم برانکو در تاشکند می تواند پیروزی های آسیایی او در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در قامت سرمربیگری پرسپولیس را به عدد 6 برساند.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "پاختاکور &ndash پرسپولیس: آخرین فرصت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاختاکور &ndash پرسپولیس: آخرین فرصت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید