جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، روز گذشته مایکروسافت در کنار معرفی نسخه پیش نمایش جدید ویندوز 10، از جدیدترین نسخه لانچر خود نیز رونمایی کرد. مایکروسافت لانچر حالا از طراحی کاملا جدیدی بهره می برد و به همراه قابلیت های فراوان، به زودی برای اندروید عرضه می گردد.

جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید

مایکروسافت لانچر یکی از بهترین لانچرهایی است که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید طراحی شده. اگرچه میزان محبوبیت آن به نوا لانچر نمی رسد اما می توان به جرئت گفت از لحاظ کیفیت، زیبایی، عملکرد و قابلیت شخصی سازی، دست کمی از رقیب قدرتمند خود ندارد.

بعد از عرضه بتاهای متعدد، بالاخره نسخه ششم این لانچر محبوب برای انتشار آماده شده و کاربرانی که در حال حاضر از مایکروسافت لانچر استفاده می نمایند به زودی به آن دسترسی خواهند داشت. نکته خوب در رابطه با این لانچر اینجاست که مایکروسافت آن را بر پایه کد جدیدی طراحی نموده و همین موضوع دست توسعه دهندگان را برای افزودن قابلیت های جدید به آن باز می گذارد.

با نصب نسخه ششم این لانچر، تغییرات ظاهری جدید، اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می نماید. در بطن آن نیز تغییرات گسترده ای اجرا شده که از جمله مهم ترین آن می توان به تم تیره (دارک مود) جدید اشاره نمود که اکنون با تم تیره که به صورت پیش فرض در اندروید قرار گرفته هماهنگ شده.

  • 5 مورد از بهترین لانچرهای اندروید با قابلیت ذخیره انرژی

مایکروسافت لانچر اکنون به طور کامل از حالت landscape (افقی) پشتیبانی می نماید، انیمیشن های روان تری دارد، دست کاربر را در شخصی سازی آیکون ها کاملا باز می گذارد، سریع تر بارگذاری می گردد و به مقدار بسیار کمی از منابع سخت افزاری سیستم نظیر رم استفاده می نماید. مایکروسافت همچنین روی مهم ترین قابلیت یک لانچر یعنی مصرف انرژی تمرکز ویژه ای داشته و لانچر خود را بهینه تر از قبل طراحی نموده تا بدین ترتیب کاربر هیچ نگرانی بابت مصرف بالای باتری نداشته باشد.

با این اوصاف هنوز هم مسائل ریز و درشتی در مایکروسافت لانچر وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، عدم سازگاری با سیستم ناوبری اندروید 10 در بعضی از گوشی هاست. همچنین بعضی از کاربران گزارش داده اند نوشته های استیکی نوت ویندوز 10 با گوشی همگام سازی نمی گردد که خب نمی توان آن را ایراد بزرگی به حساب آورد چون مسلما مایکروسافت آن ها را در بروزرسانی بعدی برطرف خواهد نمود.

به خاطر داشته باشید اگرچه لانچر جدید مایکروسافت به صورت کلی از دستگاه هایی با اندروید 7 و بالاتر پشتیبانی می نماید اما بعضی از ویژگی های این سیستم عامل ممکن است در گوشی هایی با اندروید 8، 9 و 10 به درستی کار نکند. البته این موضوع تنها مختص یک سری گوشی های خاص است اما نام و مدل آن ها هنوز معین نشده.

اگر شما هم این لانچر را روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده اید، آیا استفاده از آن را به دیگران پیشنهاد می کنید؟

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ

به "جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید