مد و زیبایی

معرفی کامل هتل لیون استانبول ، 4 ستاره

هتل لیون استانبول 4 ستاره که دقیقا با میدان تکسیم تنها 5 دقیقه فاصله دارد و دسترسی درجه یک آن با جاذبه های شهر استانبول و همین طور تجهیزات حمل و نقل عمومی از آن یک هتل محبوب ساخته است.

13 شهریور 1401

اگر این نشانه ها را دارید ویتامین B بدنتان کم است

ویتامین های گروه ب محلول در آب هستند و به جز ویتامین ب 12 به میزان قابل توجهی در بدن ذخیره نمی شوند.

3 شهریور 1401

چطور برای یک سفر 5 روزه چمدان ببندیم؟

در این روزها که چمدان ها محدودیت وزن دارند و امنیت فرودگاه در پرواز اجازه همراه داشتن وزن اضافی را به شما نمی دهند، چمدان بستن یکی از معضلات اساسی به شمار میرود. آخر چطور می شود 5 روز با یک ساک یا چمدان سر کرد؟!

20 مرداد 1401

سیستم مورد علاقه ساپینتو چیست؟

با آنالیز گل های استقلال مقابل کاراگومروک ترکیه اینطور برمی آید که استقلال تهران همچون فصل گذشته با سه مدافع در مسابقات حاضر می گردد.

9 مرداد 1401

چگونه تمام وسایل سفرمان را در یک چمدان جا دهیم؟

بیشتر افراد تمایل دارند بار سفر آن ها تا جای ممکن کم و سبک باشد؛ اما نمی دانند برای سفر با باری سبک چگونه باید چمدان های خود را ببندند.

6 اردیبهشت 1401

آشنایی با انواع میز کنفرانس مناسب شرکت های بزرگ تجاری

زمانی که اتاق کنفرانس یا ملاقات خود را طراحی می کنید، میز کنفرانس بزرگترین شئ ای است که درون اتاق جای می گیرد و قسمت بیشتر آنرا پر می کند. بعلاوه این میز قطعا یکی از لازم ترین و مهم ترین وسایلی است که هر کمپانی یا اداره ای باید آنرا تهیه کند. میز مناسب اتاق...

2 آذر 1399

معرفی پارک ها و مکان های تفریحی در شهر تبریز

در این مطلب پارک ها و مکان های تفریحی تبریز را با آدرس معرفی خواهیم کرد .

3 آبان 1399

اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان دیدار کردند

همزمان با سالروز استقلال پاکستان جمعی از دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی - رسانه ای پاکستان در ایران دیدار کردند.

12 مهر 1399

جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید

روز گذشته مایکروسافت در کنار معرفی نسخه پیش نمایش جدید ویندوز 10، از جدیدترین نسخه لانچر خود نیز رونمایی کرد. مایکروسافت لانچر حالا از طراحی کاملا جدیدی بهره می برد و به همراه قابلیت های فراوان، به زودی برای اندروید عرضه می گردد.

21 شهریور 1399

میکرودرم چیست و کاربرد آن در جوانسازی پوست چگونه است؟

خبرنگاران: میکرودرم درمانی کم تهاجمی است که برای جوانسازی بافت و رنگ پوست به کار می رود. میکرودرم می تواند لکه های ناشی از نور خورشید، چروک ها و خطوط ریز، لکه های پیری، جای آکنه، ملاسما و سایر عوارض مرتبط با پوست را درمان کند. در میکرودرم از اپلیکاوری...

3 شهریور 1399

معرفی دیدنی های شگفت انگیز جزایر هاوایی

دیدنی های شگفت انگیز جزایر هاواییدر این مقاله از وب مجله گردشگری میخواهیم شما را با دیدنی های حیرت انگیز جزایر هاوایی آشنا کنیم . امروز کمتر کسی پیدا می گردد که نام جزایر هاوایی نشنیده باشد پس برای بیشتر آشنا شدن با این جزایر زیبا با ما همراه باشید

5 تیر 1399

بهترین هتل های شهر وارنا، بلغارستان

شهر وارنا، یکی از شهرهای دیدنی و سومین شهر عظیم کشور بلغارستان است که افراد زیادی برای دیدنی های آن، از جمله جاذبه های تاریخی، سواحل فوق العاده با ماسه های طلایی و رستوران ها و کافه های دوست داشتنی، به این شهر سفر می نمایند. این شهر در کنار دریای سیاه...

24 خرداد 1399

چه تفریحاتی در کشور فیجی انتظارتان را می کشد؟

با این که کمتر نام کشور فیجی را شنیده ایم اما این کشور کوچک، دیدنی های شگفت انگیزی دارد که علاقه مندان به سفر، نمی توانند از تماشای آن ها دست بکشند. نام رسمی فیجی، جمهوری جزایر فیجی است. این کشور، در اقیانوس آرام قرار گرفته و پایتختش، شهر سووا بزرگترین...

25 اردیبهشت 1399

مهم ترین بینش ها در زندگی که تنها از طریق روابط انسانی به دست می آیند

بینش هایی که در زندگی بنا بر تجربه خود یا دیگران کسب می کنیم به حیاتمان سمت و سو می دهند. بعضی مواقع این بینش ها چنان تأثیر عمیقی رویمان می گذارند که شخصیت ما را به کل تغییر می دهند.

28 فروردین 1399

پر طرفدارترین سبک دکوراسیون داخلی

در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی انواع و اقسام سبک ها موجود است و شما بنا به سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید .

14 دی 1398

معرفی غار کرفتو ، بزرگترین غار باستانی ایران Karaftu

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با غار کرفتو ، بزرگترین غار باستانی ایران آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

2 آذر 1398

کارناوال شادی به مناسبت نوروز 98 در املش برگزار گردید

به مناسبت ایام نوروز شهرستان املش با کارناوالی از آیین های بومی محلی میزبان گردشگران نوروزی شد.

22 مهر 1398

سفر به شگفت انگیزترین مناظر دنیا

بسیاری از مناظر طبیعی هستند که شگفتی هر بیننده ای را بر می انگیزاند، اما 10 منظره در دنیا وجود دارد که از جهاتی با دیگر مکان ها متفاوت است و هر گردشگری را به خود جذب می کند.

13 مهر 1398

سفر به جنگل الیمستان؛ تابستانی رویایی در آمل

وب سایت کارناوال - بهاره فلاح: یکی از مقاصد پرطرفدار طبیعت گردی در ایران، جنگل الیمستان است؛ جایی که به شما فرصت تماشای درختان سر به فلک کشیده و دوری از دغدغه ها را می دهد.

2 شهریور 1398

تویوتای محبوب و مرغوبِ ژاپنی

چندین سال است تویوتا کمری در نسل های مختلف، با برخورداری از ویژگی های منحصربه فرد در همه نقاط جهان محبوب است. این خودرو نسل به نسل با تجهیزات بیش تر و سواری و ایمنی بهتر، رتبه های بالای فروش را در بازارهای جهانی به خود اختصاص می دهد. نسل هفتم تویوتا کمری...

21 مرداد 1398
تعداد: (22)