فرایند سرمایه گذاری در فارس تسریع گردد، استاندار متعلق به همه گروه ها باشد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/فارس وزیر کشور از استاندار تازه فارس خواست تمام پروژه های سرمایه گذاری استان را فهرست نموده و پس از اخذ مجوزهای لازم به وسیله سایت، آن را در معرض دید سرمایه گذاران قرار دهد تا فرایند صدور مجوز سرمایه گذاری در فارس به کمتر از نیم ساعت برسد.

فرایند سرمایه گذاری در فارس تسریع گردد، استاندار متعلق به همه گروه ها باشد

دکتر احمد وحیدی عصر دوشنبه 12 مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس، انسجام را شرط هر حرکت رو به جلو در راستای دستیابی به پیشرفت های مالی، اجتماعی، سیاسی، معنوی و مادی در همه ابعاد و جهات آن دانست و گفت: باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم راستایی در استان شکل گیرد تا فارس سریع تر در راستا رشد و پیشرفت قرار گیرد.

او با بیان اینکه نامگذاری کلانشهر شیراز و متبرک شدن استان به اسم سومین حرم اهل بیت(ع) مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش استان و مسئولینش گذاشته، افزود: امروز مرکز وثقل استان باید مسائل فرهنگی و معنوی باشد و علم و ادب در آن موج بزند.

وزیر کشور توضیح داد: استانی که مقلب به سومین حرم اهل بیت(ع) است، باید مظهر تفاهم، توافق و تعاملات مثبت در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی، نیازها و مطالبات مردم باشد.

وحیدی از استاندار تازه فارس خواست با بهره مندی از ارشادات روحانیون، علما و بزرگان زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند، چرا که با تحقق این پیوند مردم سالاری دینی که ترکیبی از مفهوم اجتماعی و سیاسی است، اتفاق می افتد.جایی که دقیقا تفاوت ما را با دموکراسی غربی نشان می دهد.

او اعلام نمود: در کنار توجه به دغدغه ها، نیازها و مسائل مردم باید در پی پیشرفت و نمود رشد استان باشیم تا با ظهور و بروز مسائل فرهنگی، فارس بتواند الهام آفرینی و الهام بخشی کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در استانداری فارس باید به روی همه باز باشد، گفت: استاندار، استاندار همه افراد و دولت سیزدهم در پی تحقق علمی و عملی خدمتگزاری است، لذا در گوشه گوشه استان باید این مهم محقق گردد و فارس از نظر رفاهی، مالی، پیشرفت، همبستگی و عدم وجود آسیب های اجتماعی سرآمد باشد.

وحیدی اعلام نمود: آنچه امروز بسیار مهم است، اینست که همه ببینند و بدانند که مسئولان از خودشان بوده و خواسته های به حق آنان را لبیک می گویند و این مهم نشانه دولت اسلامی است.

او تاکید نمود: مهم ترین ویژگی دولت اسلامی از بین بردن فاصله بین مردم، مسئولین و حاکمیت است، چرا که دولت اسلامی منتج به جامعه اسلامی، تبلور معنویت، همبستگی، تفاهم و تعاون شده و در آن خیرخواهی موج می زند. در این فضا که هدف انقلاب اسلامی هم همین بوده است، پیشرفت ها روز به روز بیشتر می گردد.

وزیر کشور با بیان اینکه باید اقتصاد فارس پیشرفته و از حرکت های رو به جلو به ویژه در حوزه گردشگری و سلامت تمام استفاده گردد، اسم کرد: به هیچ اسم زمانی را نباید برای جلب جذب سرمایه گذاری از دست ندهیم.

وحیدی بعلاوه از استاندار تازه فارس به اسم شخصی با ایمان، متدین، با تقوا و پیگیر و کوششگر یاد و افزود: دکتر ایمانیه از بیت علم و ادب و عامل و عالم است و امروز در این مسئولیت سنگین باید کوشش و بضاعت خود را برای تحقق سومین حرم اهل بیت(ع) و رشد و پیشرفت به کار بندد.

به گزارس وبلاگ انجمن گفتگو، در خاتمه این مراسم وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات دکتر عنایت الله رحیمی، استاندار سابق فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه را به اسم استاندار تازه این استان منصوب و معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند سرمایه گذاری در فارس تسریع گردد، استاندار متعلق به همه گروه ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند سرمایه گذاری در فارس تسریع گردد، استاندار متعلق به همه گروه ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید