کشف پرندگان قاچاق از اتوبوس مسافربری در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از کشف یک محموله پرنده غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در منطقه نصرت آباد زاهدان خبرداد.

کشف پرندگان قاچاق از اتوبوس مسافربری در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو- وحید پورمردان گفت: جابه جایی پرندگان به روش های غیر اصولی می تواند سلامت انسان را با مخاطرات جدی روبه رو کند. بعضی ازبیماریهای طیور قابل انتقال به انسانند از جمله این بیماریها می توان به آنفولانزای فوق حاد پرندگان، کلامیدیوز، بیماریهای قارچی و آلرژیک اشاره نمود. از اینرو جا به جایی پرندگان وحشی یا پرورشی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی که سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار می دهد تخلف محسوب می گردد.

پورمردان اضافه نمود: طی بازرسی ماموران یگان حفاظت محیط زیست محیط بانی نصرت آباد و همکاری مأموران انتظامی استان از اتوبوس مسافربری محور یزد - زاهدان متاسفانه 300 قطعه کبک کشف شد. در این ماموریت تعدادی از متخلفین شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر و قدردانی از کوشش های همیاران محیط زیست و نیروهای انتظامی که در کشف و ضبط این محموله نقش داشته اند ابراز امیدواری نمود که با همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی و دوستداران محیط زیست، شاهد کاهش تخلفات زیست محیطی از جمله قاچاق پرندگان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف پرندگان قاچاق از اتوبوس مسافربری در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف پرندگان قاچاق از اتوبوس مسافربری در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید