بهداشت دهان و دندان

4 ماده غذایی برای یاری به افزایش ویتامین D بدن

شما کلسیم مصرف می کنید که استخوان هایتان قوی و سالم بمانند. اما آیا می دانستید که اگر به اندازه کافی ویتامین D دریافت نکنید نمی توانید تمامی موادمعدنی لازم برای تقویت بدنتان را جذب کنید؟ اما این تنها علت برای دریافت ویتامین D نیست. ویتامین D علاوه بر حفظ...

16 شهریور 1401

چگونه دوستان زیادی داشته باشیم؟

همه ما می دانیم که یک دوست می تواند نقش مهم و حیاتی در زندگی مان ایفا می نماید. بدون دوست انگار نمک زندگی کم است! اما شاید همه ما در دوست یابی پیروز نباشیم. خوشبختانه می توان با به کار بستن تکنینک های زیر اجتماعی تر شد و دوستان بیشتری پیدا کرد.

19 مرداد 1401

ارتباط بوی بد دهان با ابتلا به بیماری کلیه

تهران (پانا) - یکی از جالب ترین راه های تشخیص بیماری، دقت در بوی دهان است. همانطور که می دانید پزشکان گاهی با همین بوی به ظاهر ساده متوجه بعضی بیماری های پیچیده می شوند.

18 خرداد 1401

طرز تهیه انواع غذا با مرغ

گوشت مرغ، یکی از پرکاربردترین انواع گوشت در آشپزی ایرانی و بین المللی است و شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه را با آن در خانه به سادگی درست کنید.

7 اردیبهشت 1401

14 لحظه اشک آور در فیلم های انیمیشن که حتما باید ببینید

چه کسی گفته انیمیشن فقط برای بچه هاست؟ ملاک و معیار مخاطب هدف فیلم های انیمیشنی چیز تعیین و محکمی نیست و این فیلم ها دست روی انواع و اقسام مضمون ها و قصه ها می گذراند. حتی شاید یک انیمیشن تأثیری ماندگارتر و عمیق تر از یک فیلم زنده روی مخاطبین بزرگسالش داشته...

26 اسفند 1399

خوراکی هایی که خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهند

کارشناسان تغذیه معتقدند مصرف پروتئین بدون چربی می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

28 بهمن 1399

معرفی دیدنی های شگفت انگیز جزایر هاوایی

دیدنی های شگفت انگیز جزایر هاواییدر این مقاله از وب مجله گردشگری میخواهیم شما را با دیدنی های حیرت انگیز جزایر هاوایی آشنا کنیم . امروز کمتر کسی پیدا می گردد که نام جزایر هاوایی نشنیده باشد پس برای بیشتر آشنا شدن با این جزایر زیبا با ما همراه باشید

5 تیر 1399

با مصرف سیگار بدن با چه خطراتی روبرو می گردد؟

همه ما درباره مضرات و تاثیرات منفی سیگار بر روی سلامت بدن شنیده ایم اما واقعا سیگار چه عوارضی دارد؟ و با مصرف آن بدن با چه خطراتی روبرو خواهد شد؟

20 بهمن 1398

آشنایی با انواع قهوه ها Coffee

قهوه آن قدر نوشیدنی پر رمز و رازی است که صحبت درباره آن بسیار زیاد است و بخش اصلی جزییات شکل گرفته پیرامون آن را هم باید از ایتالیایی ها سراغ گرفت.در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با انواع قهوه آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

7 دی 1398

معرفی غار کرفتو ، بزرگترین غار باستانی ایران Karaftu

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با غار کرفتو ، بزرگترین غار باستانی ایران آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

2 آذر 1398