اخبار مجلس

الزام وزارت بهداشت به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی؛ امنیت اطلاعات کاربران لحاظ می گردد

تهران (پانا) - نسخه نویسی الکترونیکی از اول دی ماه سال جاری به صورت پایلوت در سراسر کشور اجرایی شد اما اجرای این طرح با نواقصی همراه شد که به گفته رئیس کمیته سلامت الکترونیک مجلس این نواقص رفع خواهد شد و طبق مصوبه کمیسیون تلفیق وزارت بهداشت ملزم است از...

1 تیر 1401

حذف محدودیت سفر از کشور های همسایه

وزیر کشور نحوه برداشته شدن محدودیت سفر به کشور های همسایه و بعلاوه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

6 خرداد 1401

مسکنی: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد

معاون امور تعاون، سفر هیات دولت به استان ها را از اولویت های راهبردی دولت سیزدهم با هدف آنالیز مسائل و مسائل مردم دانست و در تحقق شعار سال فراوری؛ پشتیبانی و مانع زدایی ها موثر خواند.

29 اردیبهشت 1401

راهکار کارشناسی برای احیای بورس

درحالی که دامنه روزهای چراغ قرمز بازار سرمایه به سال جدید هم کشیده شده است، یک کارشناس ارشد بازار سرمایه، با بیان اینکه مجموع سود خالص شرکت های بورسی و فرابورسی در خاتمه سال اقتصادی 1399 در حدود 430 هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: هرچند با توجه به اعتماد...

31 اردیبهشت 1400

واگذاری محدوده های معدنی در نیمه دوم فروردین کلید می خورد

اردشیر سعدمحمدی با بیان اینکه همه محدوده های معدنی بلوکه شده شناسایی شده اند، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده در سال 99 مقرر شد که همه محدوده ها و پهنه های معدنی بلوکه شده، از طریق مزایده واگذار شوند.

31 فروردین 1400

دولت از محل درآمدهای مالیاتی به بنگاه های آسیب دیده ناشی از کرونا کمک کند

پیش بینی ها از استمرار همزیستی کشور با بیماری کووید-19 در فصل پاییز و زمستان و بروز موج های جدیدی از بیماری حداقل تا خاتمه سال 1399 حکایت می کند.

11 دی 1399

فعالیت درمانی کارورزان دانشگاه های علوم پزشکی در استان های قرمز مجاز است

معاون آموزشی وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور امکان ادامه فعالیت کارورزان در استان های قرمز را مجاز دانست.

11 آذر 1399

جزئیات تاره از پرونده قتل خاشقجی

تکنسین محلی و کارمند ترک کنسولگری عربستان در استانبول در جریان دادگاه غیابی 20 مظنون قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، اعترافاتی را عنوان نمود که به اخبار سوزانده شدن جسد وی دامن می زند.

9 شهریور 1399

گزارش 37 میلیارد دلاری قاچاق کالا و ارز در کشوی میز هیئت رئیسه مجلس

بلاتکلیفی قرائت گزارش تحقیق و تفحص مجلس از قاچاق کالا آن هم در روزهای پایانی مجلس دهم که دیگر فرصت قرائت آن از دست می رود؛ این روزها اعتراض بسیاری از نمایندگان را با خود به همراه داشته است.

15 تیر 1399

خبرنگاران 29 هزار معتاد متجاهر در کشور شناسایی شد

اراک - خبرنگاران - معاون درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: 29 هزار معتاد متجاهر در کشور شناسایی شده که با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا باید ساماندهی شوند.

31 خرداد 1399

تصویب لایحه شرایط اضطراری سلامت در فرانسه برای 2 ماه

مجلس ملی فرانسه، شامگاه یکشنبه لایحه برقراری شرایط ویژه سلامت در این کشور را تصویب کرد.

22 اردیبهشت 1399

خبرنگاران ویروس اطلاع رسانی کرونا در لرستان

خرم آباد - خبرنگاران - روزهایی که همه درگیر ویروس کرونا هستیم به نظر می رسد نبود هماهنگی میان دستگاههای متولی از جمله در استان لرستان، اطلاع رسانی در خصوص شرایط پیش آمده را تاحدودی آشفته و مردم را سردرگم کرده تا جاییکه شهروندان اطلاع دقیقی از آمار و مصوبات...

6 اردیبهشت 1399

افرادی که از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند

براساس قانون هر فردی که قصد خروج از کشور را داشته باشد باید عوارض خروج را پرداخت کند که در این بین، بعضی از افراد از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شده اند.

12 دی 1398

24 مرکز بهاران در سطح شهر تهران فعال خواهد شد

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی تابع شورای شهر هستیم و با توجه به ورود شهردار تهران به موضوع هر 24 مرکز برای جذب حداکثری مشارکت نهادهای متولی فعال خواهند شد.

2 آبان 1398

برگشت به شرایط پیش از برجام می تواند قدرت چانه زنی ایران را تقویت کند

حشمت الله فلاحت پیشه گفت: ایران باید گام سوم را جدی تر و محکم بردارند. اشتباه رئیس جمهورآمریکا این است که صندلی ایران را با کره شمالی شبیه سازی می نماید ، بدین ترتیب قطعاً او نتیجه ای نخواهد گرفت.

1 مهر 1398

مشخص نرخ خرید تضمینی برق حاصل از پسماند

نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند نرخ خرید تضمینی برق حاصل از پسماند با تصویب شورای اقتصاد معین گردد.

2 شهریور 1398

جلسه دیوان دعاوی ایران و آمریکا در لاهه برگزار گردید

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه دیوان دعاوی ایران و آمریکا در لاهه اطلاع داد.

11 مرداد 1398

استعفای نظربایف به معنای خداحافظی با قدرت نیست

به اعتقاد کارشناس سیاسی قزاق، استعفای نورسلطان نظربایف از سمت ریاست جمهوری این کشور به معنای کنار رفتن کامل وی از قدرت نیست.

8 تیر 1398

پیگیری جلسات هیات اجرایی با حضو روسای فدراسیون ها و کمیسیون ها

به گزارش خبرنگاران، اعضای هیأت اجرایی و هیأت رئیسه کمیته ملی المپیک قصد دارند به صورت مستقیم وضعیت فدراسیون های المپیکی برای بازی های 2020 توکیو را مورد آنالیز قرار دهند. به همین منظور دعوت از رؤسای آنها به منظور ارائه گزارش از وضعیت رشته ها و برنامه های...

3 تیر 1398

تشریح جزئیات بودجه سال 98 شهرداری تهران

محمدحسین بوچانی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه بودجه سال 98 شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابع با سازوکار و بر اساس سیاست های ابلاغی شورای شهر در حال نهایی شدن است، گفت: پیش بینی می گردد بودجه سال آینده شهرداری تهران با حداقل افزایش، همانند...

2 خرداد 1398
تعداد: (22)